dinsdag 25 augustus 2015

Comeback

Lieve volgers,

Het is al weer veel te lang geleden !
Al meer dan een jaar geleden liet ik voor het laatst van mij horen .
Soms loopt het zo , geen zin ,geen tijd, geen inspiratie, we herkennen het allemaal wel denk ik.
Maar ik ga binnenkort de draad weer oppakken.
En hoop dat jullie dan weer met plezier  mijn blog zullen gaan lezen en de foto's zullen inspireren .
Voor nu wat oude plaatjes op herhaling , ik beloof gauw weer met nieuwe te komen .




 



Lieve groet, Marja

12 opmerkingen:

  1. Hoi Marja, welkom terug! Heerlijk om weer van je mooie sfeertje te mogen genieten. Ik verheug me er op!!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je weer gaat bloggen! Ik vind je foto's altijd zo inspirerend en mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel lieve Manon,
      ik heb er ook echt weer zin in , en ga die van jouw ook weer eens vaker lezen !

      Verwijderen
  3. Leuk dat je weer terug bent.
    Wat blijft dat toch mooi alles wit.
    Maar (jammer) niets voor mij.

    gr. anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk dat je er weer bent Marja.....ik verheug me al op nieuwe posten want wij hebben volgens mij wel de zelfde smaak....laat maar komen, het heeft al veel te lang geduurd....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, de eerste blogpost ziet er in ieder geval veelbelovend uit. Kom maar op met meer!
    Hartstikke leuk dat je er weer bent,
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je erweer bent Marja leuk!...liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het stukje wat je over je zelf verteld sprak mij meteen aan!
    precies het zelfde had ik kunnen schrijven :D

    en dat soms geen zin,tijd enz te hebben herkennen we denk ik allemaal,nu het weer kortere dagen worden krijg ik juist altijd meer inspiratie,ik ga je volgen super leuk!

    liefs ramona

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk dat je mij gaat volgen Ramona lieve groet terug !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geen zin is bij mij nooit bij en geen tijd....... , dan maak ik het een avondje laat, heel laat. Maar mooi dat je de draad weer oppakt. Liefs El

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geen zin is bij mij nooit bij en geen tijd....... , dan maak ik het een avondje laat, heel laat. Maar mooi dat je de draad weer oppakt. Liefs El

    BeantwoordenVerwijderen