woensdag 7 mei 2014

Jeanne d'Arc


In een eerdere blog al enige tijd geleden, liet ik jullie foto's zien van de woonboeken die ik had .
Ik schreef daar toen bij hoe fantastisch het toch zou zijn om daar zelf eens ter inspiratie voor anderen in te mogen staan.

Het balletje ging toen rollen !
Er kwam een geweldig lieve fotografe bij mij langs die een super mooie reportage heeft gemaakt.
Had ik al met mijn huis in een Frans blad gestaan, is het deze keer een grote eer om in het mooie blad JDLiving te staan!

De mooie foto's werden gemaakt door Anneke Gambon,een lief, integer en professioneel iemand !
Ik heb warme herinneringen aan de dag dat ze bij mij langs kwam!

Het resultaat zien jullie hier .

Wie meer wil zien kan natuurlijk de JDL van mei (nr.5) 2014 kopen .
En wil je nog meer van het mooi werk van Anneke  zien ga dan naar haar site.
http://www.annekegambon.nl/


Lieve groet, Marja    














8 opmerkingen:

  1. Van harte! Goh ik heb 'm al gelezen maar had de link niet gelegd....;) Ga zo nog maar eens nagenieten.
    Vond het al zo'n mooie reportage, super zeg! En helemaal verdiend je hebt zo'n mooi en sfeervol thuis.
    Anneke is ook een tijd geleden bij ons geweest.........echt super!

    Geniet nog maar even heerlijk na van deze 'roem'

    Fijne dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank voor het compliment Bonnie,ben er ook erg trots op ! en benieuwd naar de foto's die bij jouw zijn gemaakt !

      lieve groet

      Verwijderen
  2. Ik zag het ja ...zo leuk...gefeliciteerd hoor......heb er van genoten...liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke gaaf, Marja. Ik ben gek op lichte interieurs, echt genieten!
    Je hebt al zoveel mooie spullen verzameld!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw...wat mooi....wat een eer om in de JDL te mogen staan....ik heb het nog niet gezien in de JDL maar dat komt nog....je hebt ook een prachtig huis en ik ga ook eens op de website kijken van de fotografe....fijn weekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ps ik heb even gekeken om haar site....supermooie foto's......echt geweldig...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je reportage, hij is inderdaad prachtig!
    Anneke was ook bij ons en ze is inderdaad een fantastische fotografe!
    Ik wens je n fijn weekend toe!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's Marja!
    Wat een eer om in de JdL te staan!
    Het Franse tijdschrift was destijds ook al zo mooi!
    Ik ga nog even op haar site kijken!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen