dinsdag 15 april 2014

Redoute rozenprent

Enige tijd geleden kocht ik een Redoute prent , prachtig van kleur  dus ik helemaal blij !
Maar nadat zij een tijdje in de kamer had gestaan verhuisde ze naar de logeerkamer en werden er andere lijsten voor gezet.
Gisteren zocht ik naar iets , je kent het wel zoek je naar het één vind je iets anders !
Dus nam ik haar weer mee naar de woonkamer en zette haar zomaar even op de schouw.
Toen ik haar van een afstand bekeek stond het eigenlijk heel mooi.
En geïnspireerd door de prent kocht vanochtend op de markt prachtige roze rozen.
De rozen heb ik in een oude kan gezet die ik ook eens kocht bij  www.bijdelinde.nl


Het is al weer een tijdje geleden dat ik post plaatste.
Druk met andere dingen en soms ook even geen inspiratie.
Zo kan het soms lopen, ik denk dat we dat allemaal wel herkennen!

Voor nu weer een lieve groet, Marja











 

11 opmerkingen:

  1. leuk he? dat je zulke mooie spullen dan weer terug vindt, un je dan weer zo van genieten!
    Ik vind het een prachtig geheel zo, de rozen zijn ook prachtig!
    Lieve groet,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie combinatie van prent en het echte werk. Dit zijn wel hele mooie rozen! Ik vind ze zo, nét niet helemaal open, het mooist.
    Ik had je al gemist...maar gelukkig is er niets ergs aan de hand...gewoon druk...geen inspiratie...moet kunnen. Dat komt vanzelf wel weer.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi prentje.
    Mooi met de rozen erbij.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ben ook dol op deze prenten.....heb er ook een aantal van....blijven mooi.
    En je boeket rozen.......wat een super mooie zijn dat zeg.....genieten.

    Nog van harte met je mooie reportage....WOW zeg.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De rozen zijn prachtig maar het schaapje is schattig.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He Marja....blij dat er weer een post van jou komt.....wat een prachtige prent en met de rozen erbij een sfeervolle combinatie...ook de kan met rozen...super......dus van mij mag je vaker posten....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De prent is prachtig. Die botanische tekeningen blijven mooi. Leuk in combi met die roosjes. Je kan vind ik ook schitterend, met die lieve roosjes er op.
    Fijn pasen, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marja,

    Hoe heet het behang op de muur?
    Prachtig de roosjes!

    Warme groet,
    Lisette


    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mn moeder had die prent en nog n andere in de gang hangen. Denk niet dat t echte Redoute waren.
    Maar mooie combi met de echte rozen...Roze blijft t voor mij ook doen, lekker fris lentekleurtje.
    Neem je tijd, ik denk dat we allemaal wel herkennen en blijven je toch wel volgen.
    Mooie reportage in de JDL een waar compliment!!
    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha, Ik heb je genoemd in mijn laatste blog en heb gisteren ook JDL gekocht bij La Trouvaille. Het ziet er prachtig uit. Lees mijn Blog even wat dat gaat over ons :)
    Fijne moederdag dag !!!

    BeantwoordenVerwijderen