zondag 15 december 2013

Kersthuis 2013

Begin december gaat het al een beetje kriebelen, want kerst komt er weer aan.
Wat mij betreft het feest van het jaar.
Maar ik hou mij altijd in tot na 5 december,eerst is het de beurt aan de Sint maar zodra hij het land uit is ga ik helemaal los.
Kisten vol met kerst spullen komen van de zolder en ik ben dagen bezig om het op de plek te zetten waar ik het wil.
Gelijk worden er dan ook allerlei andere dingen verschoven en verplaatst, maar als alles dan klaar is ben ik blij en geniet er met volle teugen van.
Dit jaar ging ik om de kerst sfeer te proeven en inspiratie op te doen een dagje shoppen met vriendin  Elly in Maastricht .
Het was weer als vanouds en we genoten van een heerlijke dag!
Met vriendin  Hanneke zocht ik het wat dichter bij huis.
De bestemming was Oosterhout naar de winkel  van Brocanterie  Dejavu  de winkel  is altijd al een mooie winkel maar zeker met kerst is het kersthuis een bezoekje waard.
Het werd dus een gezellige middag !

Toen ik weer thuis kwam in  mijn eigen kersthuis werd het tijd om foto's te maken en ze met jullie te delen.
Ik wens jullie allen een sfeervol en liefdevolle kerst toe en een sprankelend en bruisend 2014!

En beloof voor het nieuwe jaar jullie blogs wat meer te bezoeken en te lezen!

Lieve groet , Marja
  





























13 opmerkingen:

  1. Hohoho, Wat ziet het er weer gezellig uit je hebt je best gedaan. Geniet ervan en maak er een mooi eindejaarsfeest van. Liefs El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke kijk-en-geniet hoekjes! Er valt zoveel te zien en allemaal even leuk.
    Leuk dat je hier in Maastricht bent geweest.
    Ik wens je voor de komende feestdagen heel veel genietmomentjes bij het maken van je mooiste herinneringen en een prachtig 2014!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezelligheid allemaal...mooie spulletjes heb je.
    Fijne week.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke kerstsfeer bij je. Ik hou er van. Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezelligheid! Zie dat je ook overal schaatsen hebt hangen, super!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marja, Wat een heerlijke serene kerstsfeer heb je in huis weten te brengen! Echt prachtige foto's. Ik moet hier nog in huis aan de kerstdecoraties beginnen (zucht, maar ik heb een winkel daar is het al sinds eind oktober kerst............) Ook ik wens jou en een ieder die je lief is, hele fijne feestdagen! Liefs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig hoor allemaal Marja.....liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit jaar is het me helaas niet gelukt om naar Deja-Vu te gaan, maar is sowieso leuk om daar af en toe even binnen te lopen. Bij jou is het helemaal kerstsfeer, gezellig zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet het er sfeervol en mooi bij je uit Marja. Lekker van genieten. En voor jou ook hele fijne en gezellige kerstdagen. Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi is jouw kersthuis, Marja!
    Hele fijne, gezellige dagen en alle goeds
    voor 2014!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstsfeer en heel mooie sfeervolle plekjes!
    Alvast gezellige kerstdagen gewenst!
    groetjes Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen