vrijdag 13 september 2013

Kringloop vondst

Een tijdje geleden toen ik weer eens een rondje Kringloop winkels deed, kwam ik deze Engeltjes tegen.
Van de één was een stukje van het van het voetje af waar ze opstaat en van de ander was een stuk van de vleugel af.
Maar ik was meteen zo verliefd op de kleur en de verweerde uitstraling, dat ik dacht eens vragen wat ze kosten!
Toen ik de prijs hoorde werd mijn verliefdheid alleen maar heftiger.
Voor de 2 beeldjes vroegen ze 1,50 euro !!!
Meteen kwam er iemand aan die zei :"ik heb dat stukkie wat er af is gevonden in een doos!"
En ze duwde het stukje vleugel in mijn hand.
Mijn hart ging sneller kloppen en voelde dat ik een rood gezicht kreeg.
Ik had een super vondst gedaan!
En jullie snappen dat ik voltrots met mijn nieuwe aankoop naar huis liep.






  


Fijn weekend lieve groet, Marja

14 opmerkingen:

  1. Dit is inderdaad een supervondst, dat ze niet helemaal gaaf meer zijn maken ze net helemaal mooi!
    Geniet van je mooie aanwinst, sommige dingen komen plots zomaar op je pad :)
    Fijn weekend, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze zijn inderdaad leuk, en dat voor zo weinig. Fijn dat je het resterende stukje ook mee hebt gekregen. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier zou mijn hartje ook sneller van kloppen (zeker als je dan ook nog de prijs hoort)! Ze zijn prachtig. Wat zal dat een mooi effect geven als daar het kaarslicht tegen aan flakkert...heel sereen...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh zeg...doe mij het adres van die kring ;)
    Geweldig...wat een vondst.....vind ze echt super, dat zijn hele oudjes......
    Dit is wel de schat van het jaar volgens mij bij de kring.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn van die schatten met een verhaal, die je nooit meer weg doet!
    Geniet ervan
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn echt mooi.
    En dat voor die prijs.
    GEWELDIG !!!!

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatten! Ik kan helemaal met je meevoelen, wat een vondst. Echt ik vind ze heel mooi, 'k wou dat ik ze had gevonden ;-)
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze echt superrrrrrmooi......ben gek op engelen...deze had ik ook wel willen vinden hoor.....liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermooie vondst en dan voor dit bedrag!
    Ik kan me helemaal voorstellen dat je er een kleur van kreeg. Daar krijg je het toch ook warm van.
    Ik denk dat ze met zorg een heel mooi plekje krijgen!
    Geniet ervan!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatjes Marja!
    Ik zou het ook op een rennen hebben gezet haha, straks bedenken ze zich.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze prachtig en had ze direct ook gekocht....zo mooi....soms lacht het geluk je tegemoet....en die dag was dat naar jou...fijn weekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtvondst! Ik bedenk me dat ik ook graag weer een keer een rondje kringloop wil gaan doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat n prachtige vondst, Marja, voor een prachtige prijs!
    Lieve groet,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen