zaterdag 13 juli 2013

Oud Wit

Vandaag een dagje met mijn zusje opstap, we kozen er voor om naar Dordrecht te gaan.
Het weer was geweldig en we hebben genoten van deze sfeervolle stad!
Heel wat winkeltjes van binnen gezien maar van deze winkel werd ik erg blij.
Oud Wit zo heet deze super leuke winkel
Ik heb er mooie foto's gemaakt.
En natuurlijk heb ik er ook nog wat gekocht, twee mooie doosjes om heerlijk mee te stapelen.
Als jullie een keertje in Dordrecht zijn moet je echt even bij deze winkel langs gaan het is zeker de moeite waard!

Fijne week.
Lieve groet, Marja












Oud Wit
Voorstraat 199
Dordrecht
http://www.oud-wit.nl/


10 opmerkingen:

  1. Beste Marja, hartelijk dank voor dit leuke berichtje over onze winkel! De foto's zijn prachtig geworden. De dames van Oud Wit, Simone & Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dordrecht is een van de leukste kleine steden van Nederland met geweldig leuke winkeltjes. Fijn dat jullie hebben genoten groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige winkel, lijkt me!
    Ben er jammergenoeg nog nooit geweest.
    Fijne avond wenst,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marja,
    Leuk zo'n dagje uit met je zus.
    En wat een leuke winkel is het. Mooi om zo eens te zien, want ik heb de webwinkel wel eens opgezocht.

    Lieve groet, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n leuke winkel, ik hoop er gauw weer eens heen te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toevallig! Ik was er zaterdag ook, in Dordrecht èn ook bij Oud Wit. We hadden elkaar kunnen treffen.
    Ik heb er echter niets gekocht. Ja, ik ben net terug uit Frankrijk en helemaal verzadigd van brocante...
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke winkel, je foto's zeggen al genoeg! Als ik ooit die kant eens op ga, zal ik zeer zeker een bezoekje brengen.

    Ik stuur je een zonnige groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. you have a great blog ^ ^
    you want to follow each other?
    follow me and let me know with a comment
    and follow you too :))


    kisses
    http://lemonchicbeautyfashion.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Via een omweg op je blog terecht gekomen wat ben ik daar blij mee heb zitten genieten van al de mooie foto's ga je gelijk volgen.
    Mijn complimenten.

    M.v.g. Jacqueline den Daas Beringen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hay Marja,

    Wat een prachtig blog heb je...
    wat is het hier genieten, prachtige foto's!
    Ik zou je graag willen volgen.

    Lieve groet,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen