maandag 29 april 2013

Oranje Boven !



Ik kon het niet nalaten om een Oranje post te plaatsen!
Niet dat dat ik nou zo'n ontzettende fan van het Konings huis ben , maar ja ik moet toch wel bekennen dat vandaag een bijzondere dag is!
Trix , gaat met pensioen en draagt de zaak over aan haar oudste zoon Lex en schoondochter Max!

En laat ik eerlijk zijn Trix is ook maar gewoon Moeder , Lex is een aardige vent en Max een mooie meid !

Ik hoop dat ze een leuke dag hebben en er samen iets moois van gaan maken!
Leve de Koning en Koningin!

  


(foto's van het internet)



Fijne dag lieve groet, Marja



5 opmerkingen:

  1. Voor jou ook een fijne dag.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Trix is ook maar gewoon Moeder , Lex is een aardige vent en Max een mooie meid.
    Zo is het maar net...

    fijne dag.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Guten Tag Marja,
    ich gratuliere Euch zu dem neuen König :o)
    Ich finde das spannend und so bisschen wie in eine Märchen!
    Einen wunderschönen Tag wünsche ich Dir!
    Liebe Grüße
    Frida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig is het een mooie dag geworden!!!

    Fijne week nog,
    xxEefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het oranje gevoel is er vandaag ook nog een beetje. Ik zag je blok nu pas namelijk:-)
    Fijne zondag nog, heerlijk toch met zie zon. Het was goed strandweer !

    BeantwoordenVerwijderen