zondag 28 april 2013

Kringloop vondsten
















Een paar dagen geleden was ik weer eens naar de Kringloop winkel geweest.
Het was mooi weer en had wel zin in een wandeling.
Dus makkelijke schoenen aan, de hond mee en op pad !
Het grappige was dat toen ik er naar toe liep al dacht "dit is mijn dag".
En dat bleek ook want ik vond er een prachtige soepkom met twee schotels van Beatrix (hoe toepasselijk deze dagen )  en een geweldig kannetje van Boch .
Ik was er helemaal blij mee en op weg naar huis heb ik mijn "schatten"echt gekoesterd!
Een plekje er voor vinden was niet zo moeilijk, en het is weer een mooie aanvulling op mijn verzameling servies!

Fijne week , lieve groet Marja



11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie soepkommen.
    Prachtig die blauwe bloemenentjes.
    En de kan vind ik ook heel erg mooi.
    Goede vondsten.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie patroontjes. Heerlijk, als je leuke vondsten doet.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke vondsten, je kan je dan zo lekker rijk voelen met zo een aanvulling voor je verzameling hè!
    Fijne zondag, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie spulletjes heb je gescoord.

    Fijne Zondag,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk weer zo'n onverwachte vondst voor je verzameling.
    Oud servies blijft mooi!
    geniet er van!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zo een onverwachte vondst. Mijn oma had vroeger het ontbijtservies van Beatrix, van de Sphinx Maestricht . Gelukkig koester ik het nog enige over gebleven ontbijtbordje. Het staat bij mij te pronken in de vitrinekast.
    Wees zuinig op je gevonden schatten .
    Liefts El

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige vondsten! Daar is vast nog wel een plekje voor!

    Fijne avond! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je positieve instelling zo'n leuke vondsten teweegbrengt! Zo zie je maar weer: positief denken wordt beloond!!!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marja,
    Fantastisch deze vondsten!! Kan me voorstellen dat je er helemaal blij mee bent!
    Misschien heb je morgen, koninginnedag weer zo'n mazzel, verheug me al de foto;s
    Liefs,
    Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie vondsten doe jij toch altijd op bij de kringloopwinkel!
    Moet misschien toch maar eens een keertje met je meegaan!!

    lieve groet,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie schatten zeg....echt leuk en dat in de kringloop!!

    Geniet ervan!
    Lieve groet Evelien

    BeantwoordenVerwijderen