zaterdag 30 maart 2013

PASEN





Dit weekend is het Pasen en gaat ook nog eens de zomertijd in !
Vroeger als kind  kreeg ik altijd nieuwe zomer kleding voor Pasen en dan moest je daar natuurlijk mee pronken als je op Paas visite ging bij Opa en Oma!
Nu heb ik de afgelopen weken ook zomer kleding geshopt maar moet er even nog niet aan denken om het nu aan te hebben !!
Dus zit ik voor de kachel met een comfortabele trui en dikke sokken !
Maar laten wij er maar van uit gaan dat het niet lang meer zal duren en we snel en lang onze nieuwe zomer kleding kunnen dragen ! 
Om jullie  lekker in een paassfeertje te brengen natuurlijk wat Paas foto's .

fijn weekend voor jullie allemaal.

lieve groet ,Marja




10 opmerkingen:

  1. Mooie Paasplaatjes, Marja! Inderdaad de zomerkleding kan nog even in de kast blijven!
    Fijne Paasdagen!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. via via kom ik op je mooie blog, en ik ga je volgen.
    Fijne Paasdagen,
    inge,
    www.mychoice-inge.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat herinner ik me ook hoor, paaskleren, nu lekker comfortabel in winterkleren..
    Mooie paasfoto's voor een paar fijne dagen!

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een ei is geen ei, twee ei is een half ei, drie is een Paasei!!! Dat zongen wij met pasen vroeger. Mooi om aan terug te denken fijne Paasdagen Lieve groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja hoor, mijn paaskleren komen er ook niet uit :)
    Hopelijk mag dit niet al te lang meer duren.
    Fijne paasdagen,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige eieren, Marja!
    Volgens mij kreeg ik om die tijd ook altijd nieuwe kleren.
    Vanmiddag scheen hier afwisselend de zon met sneeuwvlokken.
    Morgen wordt het nog een winteroutfit.
    Ik wens je mooie dagen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Marja! Fijne paasdagen voor jou en je Fam toegewenst
    Grtjs Manuela xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vond via via je blog....had je namelijk nog niet ontdekt....:) Maar nu wel....tjee wat ben ik blij...vind je blog prachtig! Zag al een glimp van hoe mooi je woont en dat smaakt naar meer ;)

    Wens je fijne paasdagen, ondanks de kou.

    Lieve groet

    Oh ja...ga je natuurlijk volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog een fijne avond...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Marja.....ook ik ben via via op jouw blog gekomen en blij dat ik je ontdekt heb want het ziet er ook allemaal hemels uit bij jou.....en wat is die letter M prachtig......ik ben dus volger geworden.......lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen