zondag 3 februari 2013

Mijn Woonboeken en Tijdschriften






Geen woonboek of tijdschrift gaat aan mijn aandacht voor bij.
En ik moet heel eerlijk bekennen dat ik er ook best wel veel heb!  
Ik  kan er geen genoeg van krijgen!
Grote, kleine, dikke, dunne  ik heb ze!!
Veel van de inspiratie voor mijn eigen huis komt uit die boeken en tijdschriften.
Soms maak ik een plekje in mijn huis lijkend op een foto die ik hierin ben tegengekomen.
En soms geef ik er mijn eigen draai aan.
Hoe dan ook ik ben helemaal gek op die dingen. 
Het zou toch wat zijn als mijn huis eens in zo'n boek of tijdschrift zou mogen staan.
Dan hoop ik natuurlijk dat ik anderen weer net zo zal inspireren.
Wie weet, gaat dat nog eens gebeuren.
Ik hou jullie op de hoogte ! :-)


Lieve groet,  Marja

10 opmerkingen:

  1. Ja zowel bladen, boeken en zeker internet geven je veel inspiratie.......heerlijk ik krijg er ook niet genoeg van!

    Fijne week, groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zou er gewoon in MOETEN staan met je leuk huis.
    Mensen wakker worden,help haar een handje.

    En mooie boeken Marja,geniet er maar van wij genieten dan weer van jou huis.

    Fijne week Diny X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herken het...en herken ook veel magazines en boeken..
    Ik kan er ook geen genoeg van krijgen..inspiratie...binnenkijken..wegdromen..

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjeetjemiena !! Ik dacht dat ik er veel had, maar jij wint het !! Erg leuke foto's heb je er van gemaakt. Zo mooi op kleur ! En ik ben voor je aan het lobbyen, hoor. Binnenkort belt iemand van zo'n blad jou. Nog even geduld hebben.
    Groetjes, Nellie xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jee Nellie, ik word hier stil van...............

      liefs, Marja

      Verwijderen
  5. Fijn he Marja,dat er een lieve vriendin iets voor jou kan betekenen he.

    zo zie je maar weer ,hoe leuk het allemaal is .

    Ben zeer benieuwd ,het is je gegund.

    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marja, ik heb je gevonden;) Nog bedacht voor de snelle levering van de rekjes.
    Heerlijk de vele tijdschriften ik pak ze ook met regelmaat om weer te bladeren.
    Veel leesplezier groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. graag gedaan!! :) en leuk dat je mij nu ook volgt .
      gr,Marja

      Verwijderen
  7. wat een verzameling al..en ik maar denken dat ik er al wat had hahaha...ik ga je ook volgen maar kan wat duren voor ik reageer, ben met zoveel dingen tegelijk bezig dat ik me wat voorbij loop
    Fijne avond grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi kwam via via op je blog en je hebt al leuke posten geplaatst!!
    super dat houten hart!! ben gek op harten!!! zie me blog en je snapt waarom!!!

    wat een boeken heb jij zeg zag dr een hoop die ik ook heb!
    vooral jdl dat is me favoriet!!

    ga je volgen want ben benieuwd wat je nog meer voor moois gaat laten zien!!
    je bent natuurlijk van harte welkom ook bij mijn blog
    gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen